Tematikus foglalkozás – “A” komponens
Nyári tábori élménybeszámolók. Barátságok, kapcsolatok. Faliújságra rajzok készítése.
Tematikus foglalkozás – “B” komponens
A 2. Világháború, mint a megosztottság elindítója. A hidegháború és enyhülés. A tanulókkal áttekintettük ( a 7. és 8 osztályosok brainstormingjével ) a már tanult történelmi eseményeket. Cél Európa megosztottságának tudatosítása.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
Hányféleképpen? Síkidomok, alakzatok, számkártyák felhasználásával különböző sorozatokat képeztünk, majd utasítások alapján kellett a sort kirakniuk a gyerekeknek mellyel a szövegértést gyakoroltuk.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
Figyelem fejlesztése, mértékegységváltás társasjátékokkal. Mértékegységek mértékváltások gyakorlása mérőeszközökkel. Átváltást gyakoroltuk a gyerekek tudásának megfelelő számkörben. Kezdetben közös munkavégzéssel, majd társasjátékon keresztül elevenítettük fel az ismereteket.
Nyelvi foglalkozás – német
3-4: Der Stundenplan – Az órarend. A tantárgyak nevének ismétlése, az órarenddel kapcsolatos időhatározók gyakorlása (napok, óra ), beszélni arról, hogy ki mit tanít az iskolában.