Tematikus foglalkozás – “A” komponens
A partneriskolai látogatás előkészítése, PPT megtekintése. Bácsfeketehegy, történelme, nevének eredete, népessége, címere. Útvonalterv, útvonaltervező.
Tematikus foglalkozás – “B” komponens
Az áruk szabad mozgása. Az EU-n belül szabad árumozgás modellezése elképzelt, helyi sajátosságra épülő vállalkozás virtuális létrehozásával.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
Hiányzó értékek megkeresése. A foglalkozáson a gyerekek 23 féle szemléletes ábrákat tartalmazó fejtörő színkártyát kaptak, amin a hiányos értékeket kellett megkeresni, kikövetkeztetni. Ezekkel a feladványokkal a mérleg elvet, ill. az adatok közötti összefüggéseket tudták szemleletesen megvizsgálni, illetve a hiányzó értékek megállapítását, kiszámolását tudták gyakorolni. A feladatokat három fős, heterogén csoportba szerveződve oldották.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
Kockázatos matematika I. Kockával, mint geometriai testtel kapcsolatos feladatlapot kaptak a gyerekek. Bevezetésként átismételtük a kocka és téglatest tulajdonságait. A dobókocka számozásával kapcsolatos tudnivalókat. Kockából testeket építettünk, majd a keletkezett test felszínét határoztuk meg.
Nyelvi foglalkozás – német
Kochen und backen – Sütés és főzés. A legfontosabb konyhai tevékenységek megnevezése, edények, egyéb konyhai eszközök nevének ismétlése, alap élelmiszerek felsorolása.