Tematikus foglalkozás – „A” komponens
Kereskedelem és vám
A foglalkozás keretében hogy a tanulók felismerik a ( történelmi előtudás ) a vámok és kereskedelem kapcsolatát. Információkat szereznek a védővámok fontosságáról.
Cél az áruk szabad mozgásának elvének bizonyítása
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
Migráció 2. ( Pro )
A két egymást követő foglalkozáson a tanulók ismereteket gyűjtenek az EU – t érintő migrációs folyamatokról. Az második foglalkozáson érvelniük kell a migráció mellett.
Cél hogy a tanulók felismerjék az integráció szükségességét és veszélyeit.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
A/1 tehetséggondozás Testek felszínével kapcsolatos feladatok. Testeket tulajdonságok szeterint csoportosítottuk majd testhálót készítettünk, ezt követően felszínt számoltunk számolási készség, logikus gondolkodás, térlátás fejlesztése céljából.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
A/2 felzárkóztatás: Kompetenciamérésre készülés: Régebbi feladatokat PPT kivetítve, közösen értelmezve, gondolkodva, megbeszélve oldottuk meg. A tanulók a foglalkozás második felében feladatlapon egyénileg dolgozva mérhették fel a gyorsaságukat, figyelmüket.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Freundinnen – Beschreibung von Personen
cél: Személyek ruházatának, hajviseletének leírása, ismeretlen szavak jelentésének kikövetkeztetése a nyelvi környezet és az ábrák segítségével