Tematikus foglalkozás – „A” komponens
Színház látogatás a Kurdi Német Nemzetiségi és a Kurdi Roma Nemzetiségi Önkormányzatok támogatásával.
Cél a kulturális különbözőségek enyhítése.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
A harmadik csatlakozási időszak I.
A foglalkozás keretében a tanulók megismerik Svédország és Finnország természeti, társadalmi és gazdasági földrajzát.
Cél az általános ismeretek bővítése, érdekességek és sajátosságok bemutatása.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
Figyelem és észlelés, TANGRAM feladatok. A tanulók közül többen már ismerték magát a tangramm szabályát. Az ötödikesek az egyszerűbben megoldható feladványokat raktak ki csoportban. Az ügyesebbek önállóan haladtak a könyebb feladványokból a nehezebb felé.Volt aki online felületen dolgozott tablet segítségével. Nagy kedvvel és ügyesen dolgoztak a tangrammal a gyerekek.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
TANGRAM feladatok. Az ötödikesek most ismerkedtek meg a tangramm szabályával. Ők az egyszerűbben megoldható feladványokat raktak ki csoportban. Az ügyesebbek önállóan haladtak a könnyebb feladványokból a nehezebb felé.Volt aki online felületen dolgozott tablet segítségével.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Das Herbstwetter – Wie ist das Wetter im Herbst? Was ziehen wir wann an?
cél: Az időjárásról beszélgetni, az időjárással kapcsolatos szókincset felidézni, gyakorolni, ill. arról beszélgetni, hogy mikor mit veszünk fel.