Tematikus foglalkozás – „A” komponens
Gyors, logikus gondolkodást igénylő feladatok megoldása KAHOOT segítségével: Kahoot kvíz szerkesztő program segítségével olyan feladatsorokat állítottam össze amely életkor független. Gondolkodást és gyors reakcióidőt várt a tanulóktól. A dupla foglalkozást nagyon élvezték a tanulók.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
A harmadik csatlakozási időszak II. A foglalkozás keretében a tanulók megismerik Ausztria természeti, társadalmi és gazdasági földrajzát. Cél az általános ismeretek bővítése, érdekességekés sajátosságok bemutatása.
A harmadik csatlakozási időszak országainak történelme I. A foglalkozás keretében a tanulók megismerik Svédország és Finnország kronolisztikus és társadalom történetét.Cél az általános ismeretek bővítése, érdekességek és sajátosságok bemutatása.
A harmadik csatlakozási időszak országainak történelme II. A foglalkozás keretében a tanulók megismerik Ausztria kronolisztikus és társadalom történetét. Cél az általános ismeretek bővítése, érdekességek és sajátosságok bemutatása.
Tantárgyi fejlesztés – matematika
Mértékegységátváltás, számolási készség fejlesztése KAHOOT teszt segítségével. Kahoot kvíz szerkesztő program segítségével olyan feladatsorokat állítottam össze amely életkor független. Gondolkodást a mértékegységek átváltást, számolási rutint és gyors reakcióidőt várt el a tanulóktól. A dupla foglalkozást nagyon élvezték a tanulók.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Ich bin krank – Beim Arzt
cél: A betegséggel, egészséggel kapcsolatos szókincs gyakorlása, az orvosi rendelőben lezajló lehetséges párbeszédek megfogalmazása
Der Advent ist da!
cél: Szókincsfejlesztés játékos feladatlapok segítségével
Weihnachten – Szókincsfejlesztő feladatok az interaktív táblánál
cél: A karácsonnyal kapcsolatos szókincs fejlesztése, kívánságok megfogalmazása, hagyományápolás
Vorsätzefür 2020. – ZielsetzungenfürdasneueJahr
cél: Az újévi fogadalmakról beszélgetni, pozitív célkitűzéseket megfogalmazni, vágyainkat kifejezni tudni.