Tematikus foglalkozás – „A” komponens
A kapcsolattartás formái és lehetőségei a projekt lezárása után. Barátságok. Gondolattérkép készítése.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
A hatodik csatlakozási időszak országának történelme A foglalkozás keretében a tanulók megismerik Horvátország kronolisztikus és társadalom történetét. Cél az általános ismeretek bővítése, érdekességek és sajátosságok bemutatása.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
Tanult témakörökből összeállított feladatsorokat oldottunk meg. A foglalkozás második felében a pályázat lezárásaként versenyeztek a gyerekek figyelmet, térlátást és elemi számolást Fejtörő feladatok Kahoot segítségével. igénylő feladatokból. Kihirdettük a „Csoport legjobb matekosa” címet.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
Közkívánatra logikus gondolkodást igénylő feladatok megoldása KAHOOT segítségével: Kahoot kvíz szerkesztő program segítségével olyan feladatsorokat állítottam össze amely életkor független. Gondolkodást és gyors reakcióidőt várt a tanulóktól. A dupla foglalkozást ismét nagyon élvezték a tanulók.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Kreuzworträtsel
cél: Szókincs- és helyesírásfejlesztés egyszerű német keresztrejtvények segítségével
Die Schuleistaus. Wasmachst du am NachmittagzuHause?
cél: A délutáni szabadidős elfoglaltságokról beszélgetni. Délutáni napirend.