Tematikus foglalkozás – “A” komponens
Az iskola udvar rendezése. A nyári felújítás után a most kialakított műfüves pálya és annak könyékként rendezése. (Virágosítás, kavics burkolat rendezése.) Cél a tanulók a közösen végzett munkával szépítsék környezetüket és erősödjön e közösségi tulajdonért érzett felelősségük.
Tematikus foglalkozás – “B” komponens
Az Európai Unió történelmi előzményei. A tanulók felelevenítették az ókori Római Birodalomról, Nagy Károly birodalmáról illetve a napóleoni Európáról tanultakat. Cél az integráció fontosságának felismertetése.
Tantárgyi fejlesztés – matematika
Mértékegységek a mindennapokban. A tanulók a mérőeszközök használatát gyakorolták, a kétkarú mérlegtől a digitális mérlegig a mérőléctől- lézer távmérőig. Mérőszámok átváltását gyakorolták a gyerekek tudásának megfelelő számkörben. Kezdetben közös munkavégzéssel, majd csoportmunkával gyakorolták a mértékegységek átváltását. A felvételire készülő gyerekek a felvételi feladatsoraiban található feladatokat oldottak meg.
Nyelvi foglalkozás – német
1-2: Wieder in der Schule – Újra az iskolában. A tanévkezdéssel kapcsolatos szókincs ismétlése, bővítése, tanszerek megnevezése – a tanévkezdéshez szükséges eszközök felsorolása.