Tematikus foglalkozás – “A” komponens
Illemteszt írása, megbeszélése, kiértékelése. Mit tehetek a változásért, fejlődésért?
Tematikus foglalkozás – “B” komponens
A Montánunió. A tanulók megismerkedtek a Montánunió létrejöttének gazdasági szükségszerűségeivel. Fontos, hogy a tanulók felismerjék a gazdasági együttműködésének fontossága.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
Versenyfeladatok megoldása. Egyszerűbb gondolkodást igénylő számképzéssel kapcsolatos versenyfeladatokat tartalmazó feladatlapot kaptak a tanulók. A foglalkozás első szakaszában közösen, együtt gondolkodva dolgoztunk (digitális táblán szemléltettem a megoldást), majd további hasonló feladatokat párban oldották meg.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
Figyelem fejlesztése SUDOKU segítségével. A tanulók közül sokan nem ismerték ezért először megtanultuk magát a táblázat kitöltésének a szabályát, majd könnyebb nehézségi szintű egyszerűbben megoldható feladatokat töltöttek ki, oldottak meg párban. Az ügyesebbek önállóan haladtak a nehezebb felé.
Nyelvi foglalkozás – német
Unsere Klasse – A mi osztályunk. Beszélni a tanterem berendezéséről, az osztálytársakról, a tanárokról, az ülésrendről, a barátokról.