Heti foglalkozások 37.

Tematikus foglalkozás – „A” komponens

A piacgazdaság működési modellje 1-2.foglalkozás

A foglalkozás keretében a tanulók hasznos és gyakorlati ismereteket szereznek az EU pénzügyi modelljéről.

Cél hogy felismerjék a piac működési alapelvét, a kiadás-bevétel rendszert értsék egyszerű köznapi példákban. A kölcsön veszélyeinek felismerése. A takarékosodás és a megtakarítások lényege.

Tematikus foglalkozás – „B” komponens

A piacgazdaság működési modellje

A foglalkozás keretében a tanulók hasznos és gyakorlati ismereteket szereznek az EU pénzügyi modelljéről.

Cél hogy felismerjék a piac működési alapelvét, a kiadás-bevétel rendszert értsék egyszerű köznapi példákban. A kölcsön veszélyeinek felismerése. A takarékosodás és a megtakarítások lényege.

Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport

A/1 tehetséggondozás :Versenyfeladatok. Különböző számképzéssel, síkidomok darabolásával kapcsolatos feladatokat oldottunk meg mely logikus gondolkodást és figyelmet követelt. Kezdeben egyénileg majd csoportmunkában dolgoztunk.

Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport

A/2 felzárkóztatás: Hiányosságok pótlása: Százalékszámítás gyakorlása mindennapi életből vett feladatokkal.Különböző árucikkek árát számoltuk ki áremeléssel ill árcsökkentéssel. Az ötödik évfolyam tanulói ez idő alatt műveleteket végzett törtekkel.

Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport

Reise nach Deutschland

Cél: Az utazással, jegyváltással kapcsolatos szókincs ismétlése, úti célok megnevezése

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.