Tematikus foglalkozás – „A” komponens
A piacgazdaság működési modellje 1-2.foglalkozás
A foglalkozás keretében a tanulók hasznos és gyakorlati ismereteket szereznek az EU pénzügyi modelljéről.
Cél hogy felismerjék a piac működési alapelvét, a kiadás-bevétel rendszert értsék egyszerű köznapi példákban. A kölcsön veszélyeinek felismerése. A takarékosodás és a megtakarítások lényege.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
A piacgazdaság működési modellje
A foglalkozás keretében a tanulók hasznos és gyakorlati ismereteket szereznek az EU pénzügyi modelljéről.
Cél hogy felismerjék a piac működési alapelvét, a kiadás-bevétel rendszert értsék egyszerű köznapi példákban. A kölcsön veszélyeinek felismerése. A takarékosodás és a megtakarítások lényege.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
A/1 tehetséggondozás :Versenyfeladatok. Különböző számképzéssel, síkidomok darabolásával kapcsolatos feladatokat oldottunk meg mely logikus gondolkodást és figyelmet követelt. Kezdeben egyénileg majd csoportmunkában dolgoztunk.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
A/2 felzárkóztatás: Hiányosságok pótlása: Százalékszámítás gyakorlása mindennapi életből vett feladatokkal.Különböző árucikkek árát számoltuk ki áremeléssel ill árcsökkentéssel. Az ötödik évfolyam tanulói ez idő alatt műveleteket végzett törtekkel.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Reise nach Deutschland
Cél: Az utazással, jegyváltással kapcsolatos szókincs ismétlése, úti célok megnevezése