Tematikus foglalkozás – „A” komponens
Vagyoni helyzetből adódó társadalmi egyenlőtlenség.
Utópisztikus társadalom. A tudás, mint kiemelkedési lehetőség.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
Kereskedelem és vám
A foglalkozás keretében hogy a tanulók felismerik a ( történelemi előtudás ) a vámok és kereskedelem kapcsolatát. Információkat szereznek a védővámok fontosságáról.
Cél az áruk szabad mozgásának elvének bizonyítása
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
A/1 tehetséggondozás:Versenyfeladatok. Arányossággal, sorozattal kapcsolatos feladatokat oldozzunk meg mely logikus gondolkodást és figyelmet követelt. Kezdetben egyénileg majd csoportmunkában dolgoztak a tanulók a kapott feladatlapon
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
A/2 felzárkóztatás: Hiányosságok pótlása: Aktuális tananyag gyakorlása, elmélyítése. Egyenletek rendezése 7. o. Mértékegységek, felszín térfogat 6. o. Az ötödik évfolyam tanulói ez idő alatt műveleteket végzett törtekkel
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Auf Arbeitssuche
Cél: A németországi munkalehetőségek megismerése, a nyelvismeret hiányának hátrányai, keresett foglalkozások elnevezése