Tematikus foglalkozás – „A” komponens
Az önkéntesség szerepe az emberi társadalomban
A foglalkozáson történelmi és etnográfiai példákat tekintettünk át az önkéntességről. Cél hogy a tanulók felismerjék az önként végzett tevékenységek természetes emberi voltát.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
Mindennapi élet az EU – ban – Márkák
A modul célja hogy a tanulók önállóan gyűjtsenek termékeket és védjegyeket az Eu – s csatlakozás előttről és napjainkról.
Cél az áruk szabad mozgásának elvének bizonyítása
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
A/1 tehetséggondozás: Versenyfeladatok. Dombó Pál Tanulmányi Verseny feladatsorának megoldása. Felszín térfogat számítással, síkidomok darabolásával kapcsolatos feladatokat oldottunk meg, mely logikus gondolkodást és figyelmet követelt. Kezdeben egyénileg majd csoportmunkában dolgoztunk.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
A/2 felzárkóztatás: Síkidomok csoportosítása, Tangramm A tanulók felidézték a tanult síkidomok tulajdonságait, majd különböző szempont szerint szerint válogatták, csoportosították a síkidomokat, kiszámolták a területüket, végül tangrammá alakulva különböző a feladatnak megfelelő alakzatokat raktak ki.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Im Gemüseladen
cél: Munkalehetőség egy zöldségesnél, a nyelvismeret hiányosságainak leküzdése, bevásárlás