Heti foglalkozások 40.

Tematikus foglalkozás – „A” komponens

Mindennapi élet az EU – ban – Miért jó az euró az Uniónak ?

A modul célja hogy a tanulók hasznos és gyakorlati ismereteket szerezzenek az EU – ról. Az első foglalkozáson a közös valutával ismerkedtek ( szimbolikája, hasznossága ).

Cél hogy felismerjék a euró hasznosságát.

Tematikus foglalkozás – „B” komponens

Migráció 1. ( kontra )

A két egymást követő foglalkozáson a tanulók ismereteket gyűjtenek az EU – t érintő migrációs folyamatokról. Az első foglalkozáson érvelniük kell a migráció ellen.

Cél hogy a tanulók felismerjék az integráció szükségességét és veszélyeit.

Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport

A/1 tehetséggondozás: Versenyfeladatok. Regionális matematikaverseny 2017. feladatsorának megoldása. Egyenlettel megoldható szöveges, oszhatósággal, többszörös meghatározásával, síkidomok darabolásával kapcsolatos feladatokat oldottunk meg, mely logikus gondolkodást és figyelmet követelt. Kezdeben egyénileg majd csoportmunkában dolgoztunk.

Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport

A/2 felzárkóztatás: Hiányosságok pótlása: Aktuális tananyag gyakorlása, elmélyítése.  Hetedik osztályosok egyenletet, egyenlőtlenségeket, a hatodikosok százalékszámítás gyakoroltak,   Az ötödik évfolyam tanulói ez idő alatt  tizedes törtekkel végeztek műveleteket. A feladattípusok megbeszélése után feladatlapon párban dolgoztak a tanulók.

Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport

Grammatiktest 2.

cél: A saját nyelvtudás felmérése újabb, az  internetről letölthető nyelvi feladatlap segítségével, a feladatok megbeszélése.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.