Tematikus foglalkozás – „A” komponens
Mindennapi élet az EU – ban – Miért jó az euró az Uniónak ?
A modul célja hogy a tanulók hasznos és gyakorlati ismereteket szerezzenek az EU – ról. Az első foglalkozáson a közös valutával ismerkedtek ( szimbolikája, hasznossága ).
Cél hogy felismerjék a euró hasznosságát.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
Migráció 1. ( kontra )
A két egymást követő foglalkozáson a tanulók ismereteket gyűjtenek az EU – t érintő migrációs folyamatokról. Az első foglalkozáson érvelniük kell a migráció ellen.
Cél hogy a tanulók felismerjék az integráció szükségességét és veszélyeit.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
A/1 tehetséggondozás: Versenyfeladatok. Regionális matematikaverseny 2017. feladatsorának megoldása. Egyenlettel megoldható szöveges, oszhatósággal, többszörös meghatározásával, síkidomok darabolásával kapcsolatos feladatokat oldottunk meg, mely logikus gondolkodást és figyelmet követelt. Kezdeben egyénileg majd csoportmunkában dolgoztunk.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
A/2 felzárkóztatás: Hiányosságok pótlása: Aktuális tananyag gyakorlása, elmélyítése. Hetedik osztályosok egyenletet, egyenlőtlenségeket, a hatodikosok százalékszámítás gyakoroltak, Az ötödik évfolyam tanulói ez idő alatt tizedes törtekkel végeztek műveleteket. A feladattípusok megbeszélése után feladatlapon párban dolgoztak a tanulók.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Grammatiktest 2.
cél: A saját nyelvtudás felmérése újabb, az internetről letölthető nyelvi feladatlap segítségével, a feladatok megbeszélése.