Tematikus foglalkozás – „A” komponens
Segíteni bárki tud
Az IKT foglalkozáson a tanulók párokban gyűjtöttek információkat a segítő – karitatív szervezetekről és bemutatták választásukat. Cél hogy a tanulók minél több segítő szervezetről rendelkezzenek információval.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
Migráció 1. ( kontra )
A két egymást követő foglalkozáson a tanulók ismereteket gyűjtenek az EU – t érintő migrációs folyamatokról. Az első foglalkozáson érvelniük kell a migráció ellen.
Cél hogy a tanulók felismerjék az integráció szükségességét és veszélyeit.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
2 alkalom témája: A/1 tehetséggondozás: Dombó Pál Tanulmányi Versenyre készülve versenyfeladatokat oldottunk meg. Felszín térfogat számítással, síkidomok darabolásával kapcsolatos feladatokat oldottunk meg, majd a második órában táblajátékokkal játszottak a tanulók.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
A/2 felzárkóztatás: Elemi számolási rutin fejlesztése után párokba szerveződve matematikai fogalmakat párosították a tanulók a meghatározásokkal.
A foglalkozás végéhez közeledve egymással versenyeztek a tanulók. Gyorsaságot, szövegértést, együttműködést, emlékezetet, észlelést fejlesztettem a tanulóknál.