Tematikus foglalkozás – „A” komponens
Az EU népességpolitikája
A foglalkozáson a tanulók adatokat gyűjtenek az EU és a tagállamok korfáihoz. Cél hogy a tanulók felismerjék az EU társadalmának öregedési folyamatát és annak munkareőpiaci hatásait.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
Ötletbörze – Én milyen Európát szeretnék ?
A foglalkozáson a tanulók brainstorming módszerrel ötletelnek a jövő Európájáról.
Cél hogy ismerjék fel a stratégiai tervezés szükségességét és kóstoljanak bele a választópolgár szerepébe.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
A/1 tehetséggondozás: Kompetenciamérésre készülés: Régebbi feladatokat PPT kivetítve, közösen értelmezve, gondolkodva, megbeszélve oldottuk meg. Az óra második felében egyénileg dolgoztak.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
A/2 felzárkóztatás: Kompetenciamérésre készülés, régebbi mérési füzeteket a kézbe adva közösen értelmezve, gondolkodva, megbeszélve oldottuk meg a feladatokat. A tanulók a foglalkozás második felében feladatlapon egyénileg dolgozva mérhették fel a gyorsaságukat, figyelmüket. A feladatlap elsősorban figyelem és térlátással kapcsolatos feladványokat tartalmazott.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
A tehetséggondozás: Kompetenciamérésre készülés, régebbi feladatokat PPT kivetítve, közösen értelmezve, gondolkodva, megbeszélve oldottuk meg. A tanulók a foglalkozás második felében feladatlapon egyénileg dolgozva mérhették fel a gyorsaságukat, figyelmüket. A feladatlap elsősorban grafikonok elemzésével kapcsolatos feladványokat tartalmazott.