Heti foglalkozások 46.

Tematikus foglalkozás – „A” komponens

Az EU népességpolitikája

A foglalkozáson a tanulók adatokat gyűjtenek az EU és a tagállamok korfáihoz. Cél hogy a tanulók felismerjék az EU társadalmának öregedési folyamatát és annak munkareőpiaci hatásait.

Tematikus foglalkozás – „B” komponens

Ötletbörze – Én milyen Európát szeretnék ?

A foglalkozáson a tanulók brainstorming módszerrel ötletelnek a jövő Európájáról.

Cél hogy ismerjék fel a stratégiai tervezés szükségességét és kóstoljanak bele a választópolgár szerepébe.

Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport

A/1 tehetséggondozás: Kompetenciamérésre készülés: Régebbi feladatokat PPT kivetítve, közösen értelmezve, gondolkodva, megbeszélve oldottuk meg. Az óra második felében egyénileg dolgoztak.

Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport

A/2 felzárkóztatás: Kompetenciamérésre készülés, régebbi mérési füzeteket a kézbe adva közösen értelmezve, gondolkodva, megbeszélve oldottuk meg a feladatokat. A tanulók a foglalkozás második felében feladatlapon egyénileg dolgozva mérhették fel a gyorsaságukat, figyelmüket. A feladatlap elsősorban figyelem és térlátással kapcsolatos feladványokat tartalmazott.

Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport

A tehetséggondozás:  Kompetenciamérésre készülés, régebbi feladatokat PPT kivetítve, közösen értelmezve, gondolkodva, megbeszélve oldottuk meg. A tanulók a foglalkozás második felében feladatlapon egyénileg dolgozva mérhették fel a gyorsaságukat, figyelmüket. A feladatlap elsősorban grafikonok elemzésével kapcsolatos feladványokat tartalmazott.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.