Tematikus foglalkozás – „A” komponens
Társadalmi egyenlőségről, egyenlőtlenségről meglévő ismeretek felidézése. Beszélgetés kezdeményezése a vagyoni, nemi, a fogyatékosság miatti, vallási, etnikai, kulturális különbségekről.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
Az eddig megszerzett EU – s ismeretek játékos felelevenítése.
Ismerkedés a B csoport új tagjaival.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
Mértékegységek a mindennapokban: A tanulókkal mérőeszközök használatát gyakoroltuk a kétkarú mérlegtől a digitális mérlegig. Mérőszámok átváltását gyakoroltuk a gyerekek tudásának megfelelő számkörben. Kezdetben közös munkavégzéssel, majd csoportmunkával gyakoroltuk a mértékegységek átváltását. A felvételire készülő gyerekek a régebbi felvételi feladatsoraiban található feladatokat oldották meg.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
Figyelem fejlesztése, mértékegységátváltás társasjátékkal. Mértékegységek váltószámainak felidézése után az átváltását gyakoroltuk a gyerekek tudásának megfelelő számkörben. Kezdetben közösen dolgoztunk, majd mértékegységátváltáson alapuló társasjáték játszásával gyakoroltuk.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Was machen wir an den Wochentagen und am Wochenende? (Hétköznapok, hétvége)
cél: A hétköznapi, általános tevékenységek felsorolása, (napirend), beszámolni tudni a hétvégi programjainkról, a szabadidős tevékenységekről