Tematikus foglalkozás – “A” komponens
Futóverseny szervezése a pályázatban részt vevő gyerekeknek,a verseny után játékos tombolasorsolással.
Tematikus foglalkozás – “B” komponens
Alapító országok történelme I.
A foglalkozás keretében a tanulók megismerik a BeNeLux államok kronolisztikus és társadalom történetét.
Cél az általános ismeretek bővítése, érdekességek és sajátosságok bemutatása.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
Versenyfeladatok megoldása: Gondolkodást igénylő hatványozással kapcsolatos versenyfeladatokat tartalmazó feladatlapot kaptak a tanulók. A foglalkozás első szakaszában közösen, együtt dolgoztunk, majd további hasonló feladatokat párban oldották meg.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
Műveletek gyakorlása, területfoglalás.
Triminó segítségével elemi számolási műveletek meghatározását gyakoroltuk. A dupla foglalkozás második felében a fejszámolás gyakorlásaként párban területfoglaláson alapuló játékot játszottak. Mértékegységátváltás, számolási készség fejlesztése Kezdetben közös munkavégzéssel, majd majd mértékegységátváltáson alapuló társasjáték játszásával alkalmaztuk a felelevenített ismereteket. Ezt követően csoportokat alkottunk és minden csoport olyan feladattípust gyakorolt amelyben elmaradása volt.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Was hast du für das Wochenende vor? – Mit tervezel a hétvégére?
cél: Szabadidős terveinkről, kívánságainkról beszélgetni, a helyi szabadidős programok bemutatása, érdeklődés társaink ötletei iránt