Heti foglalkozások 57.

Tematikus foglalkozás – „A” komponens

  • Szervezési feladatok.
  • Ötödikesek a csoportban.
  • A foglalkozások célja és feladata.
  • Örökségünk Trianon.
  • Magyarok az ezeréves határainkon túl.
  • Ki a magyar, mi a magyar?

Tematikus foglalkozás – „B” komponens

Alapító országok történelme II.

A foglalkozás keretében a tanulók megismerik Franciaország és Olaszország  kronolisztikus és társadalom történetét. Cél az általános ismeretek bővítése, érdekességek és sajátosságok bemutatása.

Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport

Versenyfeladatok megoldása: Számképzéssel kapcsolatos versenyfeladatokat tartalmazó feladatlapot kaptak a tanulók. A foglalkozások első szakaszában közösen, együtt gondolkodva dolgoztunk, (digitális táblán szemléltettem a megoldást)  majd további hasonló feladatokat párban oldották meg a diákok mindkét alkalommal.

Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport

Műveletek gyakorlása, területfoglalás.

Triminó segítségével elemi számolási műveletek meghatározását gyakoroltuk. A dupla foglalkozás második felében a fejszámolás gyakorlásaként párban területfoglaláson alapuló játékot játszottak.  Mértékegységátváltás, számolási készség fejlesztése Kezdetben közös munkavégzéssel, majd majd mértékegységátváltáson alapuló társasjáték játszásával alkalmaztuk a felelevenített ismereteket. Ezt követően csoportokat alkottunk és minden csoport olyan feladattípust gyakorolt amelyben elmaradása volt.

Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport

Gespräch über das Schulleben – Beszélgetés az iskoláról

cél: Az iskolával kapcsolatos szókincs felelevenítése, gyakorlása (iskolai tevékenységek, tantermek berendezése, órarend, tantárgyak, taneszközök)

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.