Tematikus foglalkozás – „A” komponens
- Befogadás, elfogadás.
- Előítéletek lebontása, diszkrimináció fogalma.
- Tabu és Babzsákos című játékkal a szolidaritás érzésének elősegítése.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
Az első csatlakozási időszak országainak történelme II.
A foglalkozás keretében a tanulók megismerik Dánia kronolisztikus és társadalom történetét. Cél az általános ismeretek bővítése, érdekességek és sajátosságok bemutatása.
Tantárgyi fejlesztés – matematika
SUDOKU feladatok.
A tanulók közül többen már ismerték magát a sudoku táblázat kitöltésének a szabályát, majd könnyebb nehézségi szintű egyszerűbben megoldható feladványokat töltöttek ki párban. Az ügyesebbek önállóan haladtak a könnyebb feladványokból a nehezebb felé. Volt aki online felületen dolgozott tablet segítségével. . http://sudokuonline.hu/kezdok-reszere.html
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
Hörverstehen – Mein Tag in der Schule (Egy napom az iskolában)
cél: Az iskolai élettel kapcsolatos szókincs és a hallásértés fejlesztése, az iskolai tevékenységek összefoglalása