Tematikus foglalkozás – „A” komponens
A befogadó társadalom. Valóság vagy álomkép? Fogalmak tisztázása. Iskolában fellelhető egyenlőségek. Érzékenyítés a Figyelj a társadra című játékkal. A foglalkozás zárása, tapasztalatok megfogalmazása.
Tematikus foglalkozás – „B” komponens
A hatodik csatlakozási időszak A foglalkozás keretében a tanulók megismerik Horvátország természeti, társadalmi és gazdasági földrajzát. Cél az általános ismeretek bővítése, érdekességek és sajátosságok bemutatása.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 1. csoport
Felszín térfogatszámítás felvételi feladatsorokból válogattam össze különböző nehézségű feladatokat amit kivetítőn a 7. 8. osztályosok oldottak meg. Az 5-6. osztály feladatsoron dolgozott.
Tantárgyi fejlesztés – matematika – 2. csoport
Közkívánatra figyelem fejlesztése, mértékegységátváltás, síkidomok felismerése, sokszögekre síkidomokra vonatkozó tulajdonságok felismerése, KAHOOT segítségével. Kahoot kvíz szerkesztő program segítségével olyan feladatsorokat állítottam össze amely életkor független. Gondolkodást és gyors reakcióidőt várt a tanulóktól.
Nyelvi foglalkozás – német – 1. – 2. csoport
GrammatischeÜbungen
cél: Nyelvtani feladatokat megoldani. minden korcsoport a saját tudásszintje szerint kap feladatokat. amiket közösen oldanak meg a tanulók hagyományápolás
Wortspiele – Wortschatzerweiterung
cél: Szókincsfejlesztés egyszerű szójátékok segítségével, szinonimák, ellentétek keresése, szavak jelentésének körülírása